Sider

tirsdag 2. januar 2018

Første par i #1218 Havebysokken

Vi har startet en samstrikk i vår ravelrygruppe hvor vi skal strikke 12 par sokker i 2018. Derav #12i18.

Før hver nye måned legger vi ut månedens sokkemønster. Før måneden er over må alle som vil være med i trekningen av en garnpremie legge ut bilder av sitt par i gruppa. Trykk på linke over for å lese mer om #12i18 :)

Første par ut er Havebysokken! Dette er et par sokker jeg har designet etter inspirasjon fra stakittgjerdene i Bjørnli Haveby.
Jeg strikker min Havebysokker i Arwetta Classic i fargen 971. Arwetta er helt perfekt til tynne ullsokker, det er slitesterkt og holder seg fint i vask. Jeg bruker mine sokker i Arwetta rett på foten.
Gleder med virkelig til denne samstrikken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar