Sider

onsdag 27. desember 2017

Romjulsstrikk - Starting Point av joji

Hvert år starter jeg med et nytt strikkeprosjekt i romjula. Det er blitt en tradisjon og jeg liker å finne et mønster som jeg kan «spare» til jula kommer og jeg har tid til å strikke litt. I år er det Starting Point av Joji Locatelli som er prosjektet. Et skjerf/sjal i fem farger og forskjellige strukturer. Det var en gang en mysteriestrikk så mønstret er delt i fem deler. Nå vet jeg jo hvordan det skal se ut tilslutt, mennlikevell er det spennende å strikke da konstruksjonen er veldig spesiell.

Jeg bruker fem forskjellige garntyper og farger
1. Hvit Malabrigo Sock
2. Dornroeschen i Wollmeise Twin
3. Teacup i Hedgehog Fibres
4. Koksgrå Merino fra Knitting for Olive
5. Oker - mangler label - kjøpt i NY

Del 1 er ferdig og består å to identiske trekanter.





Veldig fornøyd så lagt. Liker fargene sammen og de forskjellige strukturene.
Nå er jeg klar for del 2 :)

Fortsatt god julefeiring!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar